jueves, 27 de agosto de 2009

BISCOITO DE MASCARPONE CON COMPOTA DE MAZÁ

A idea deste biscoito saqueina do blogue de Nytta “Dulce algodón”. A ela quedoulle máis bonito, aínda así estaba ben rico. Unha idea boísima.

Ingredientes
1 terrina de mascarpone (250 grs). (usarase de medida)
2 terrinas de azucre
3 terrinas de fariña
½ medida de aceite
4 ovos
1 sobre de levadora Royal
5 mazás, 4 culleradas de azucre e media culleradiña de canela para a compota.

Preparación
1º farase a compota: pícanse finiñas as mazás e engádeselle o azucre e a canela. Eu voulle engadindo un pouco de azucre despois de picar cada unha das mazás para que non se oxiden. Métese no micro durante 10 minutos, dándolle voltas de vez en cando e esmagando as mazás cun garfo.
Para o biscoito: Mesturar o mascarpone co azucre, mellor cun batedor eléctrico. Engadir os ovos, mesturar. O aceite, mesturar. E por último a fariña coa levadura, cada medida por separado, tamizada. Cando estea ben incorporada a 1ª engadimos a 2ª e logo a 3ª. A fariña xa a mesturei co batedor de man
Montaxe: Introdúcese a metade da masa de biscoito nun molde engraxado e enfariñado, por encima esténdese a compota, tapándoa co que queda da masa, como se fose unha empanada. Pódeselle poñer por encima azucre e canela (mellor mesturalos antes de incorporalos á superficie do biscoito)
Métese no forno a 160º uns 45 minutos, os dez últimos co ventilador. O ideal para saber se está cocido é pinchalo con unha agulla ou un coitelo e que saia seco. O dos tempos é moi relativo según o forno. No meu se o poño a 180º pónseme moreno, moreno.
Notas: para estas medidas hai que facer máis compota, polo menos dúas mazás máis. Queda pendente facer coma na receita orixinal, con iogur. O biscoito co mascarpone, riquísimo.





7 comentarios:

  1. y, luego me dices a mi que babeas, p'os anda que yo, ya me he cogido la sábana de cama de 1'50 para ponérmela alrededor del cuello no vaya a ser que inunde el piso con las babas, juasssssssss
    Aissss, oye, te comentaba en emi blog que me sonaba que te llamabas Mª Jose , de haberlo visto en algún blog, creo que en el de Angie, si no estoy en lo cierto, corrígeme, por favor, no vaya a ser que esté metiendo la pata, no querría, jejeje
    Bueno, casi , me quedo con éste bizcocho pero, en vez de rellenarlo con la compota de manzanas que no me va mucho, me quedo con la mermelada de moras, hummmm, anda que no he cogido moras en Lugo, de pequeñaja, ¡¡me encantannnnnnn!!
    Moitos biquiños

    ResponderEliminar
  2. Despues de ver tu bizcocho creo que una vez más voy a intentar hacer uno y espero que me salga decente. No quiero imaginarme el sabor que le debe dar el mascarpone pues se me hace la boca agua. Un beso.

    ResponderEliminar
  3. Faino Isa. Aínda que sexa sen a compota, o biscoito está boísimo. Se tes algunha dúbida chámame.Bicos

    ResponderEliminar
  4. Dos mellores biscoitos que levo visto e seguramente que cando o cate....mmmm... estou imaxinando, anoto receita e levome un chachiño doce do teu rinconciño. Un saludiño.

    ResponderEliminar
  5. Grazas marisa pola túa visita e podes servirte ti mesma do que queiras.
    Saúdos

    ResponderEliminar
  6. .. me encanta el tuneo que te has marcado de la receta ;-)... te puedes creer que no hice nunca nada con mascarpone???
    un 10 por el resultado.....

    * si no es mucho preguntar... como haces para incluir la opción de impresión en las recetas??

    Gracias y un besito muy dulce

    ResponderEliminar
  7. MªJose te pongo el enlace de mi bizcocho sin gluten de Mascarpone.
    Gracias por la receta.

    Bizcocho de Mascarpone y manzana sin gluten

    Besitos.

    ResponderEliminar

Cóntame que che parece

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...