miércoles, 31 de marzo de 2010

TORTA MOUSSE TRES CHOCOLATES

Levaba moito tempo con esta torta roldándome pola cabeza.Tiña moitas ganas de facela. A torta tres chocolates é moi popular, sobre todo neste mundo blogueril. Sen ningunha dúbida unha torta riquísima, de feito eu mesma a fixen en varias ocasións e téñoa publicada, foi unha das miñas primeiras publicacións. Aínda así resúltanos un pouco artificial, penso que por levar o preparado de callada.
Esta que presento hoxe é unha torta especial pois foi feita para celebrar o cumpreanos da miña nai. A ela encántanlle as mousse e tamén o chocolate, polo tanto combinación perfecta. A ocasión ideal para facer esta tortiña que tantas ganas tiña de poñer en práctica.



Ela pediume que non fixera nada, que non quere celebrar o cumpreanos, ámbalas dúas levamos fatal o de cumprir anos, non queremos facernos maiores, pero os anos pasan sen compaixón. A pesar do que ela me dixo estaba claro que lle ía facer algo e a miña intención era que fora algo especial, algo bonito. Non son moito de decoracións, nin tampouco teño moita imaxinación, ademais son bastante manazas porque igual coloco algo nun sitio e ó tempo estou descolocando no outro. Tampouco me gustan as decoracións rimbombantes, son das que pensa que “menos é máis”, gústanme as cousas sinxelas. Quedei bastante contenta co resultado e de sabor é unha torta realmente especial, sobre todo se nos gusta o chocolate.
Para unha nai sempre o mellor.


Ingredientes
Base de biscoito
2 ovos
2 culleradas de azucre
1 ½ culleradas de fariña
½ cullerada de cacao puro
Almíbar
200 ml de líquido (pode ser auga ou na proporción que se queira con licor, neste caso foi metade de auga e metade countreau)
3 culleradas de azucre
Mousse de chocolate
Estes ingredientes repítense tres veces
250 ml de nata (x 3)
2 ovos (x 3)
3 follas de xelatina (x 3)
Un dedo de leite (medindo nun vaso de nocilla) (x 3)
Estes son específicos para cada unha das capas
4 culleradas de azucre para a capa de chocolate negro, 2 para a capa de chocolate con leite e 1 para a capa de choco branco
200 grs de chocolate negro, 200 gr de chocolate con leite e 150 de chocolate branco
Decoración
Barquillos de chocolate (arredor duns 50, uns 350 grs aprox)
Chocolate negro de cobertura



Elaboración
Da base de biscoito
- Prequentar o forno a 180º.
- Separar as xemas e as claras dos ovos
- Bater as xemas co azucre ata que blanqueen (axudados das varillas dun batedor é máis fácil)
- Bater as claras a punto de neve forte
- Mesturar as claras e as xemas con coidado (con movementos envolventes)
- Incorporar a fariña e o cacao en forma de chuvia, tamizándoa. Con coidado e con movementos envolventes.
- Engraxar o fondo dun molde desmontable e cubrilo con papel de fornear, así é máis fácil para desmoldar. Esta masa non estende ben, polo que debemos estendela axudándonos dunha espátula ou lingua, tamén damos uns golpiños contra algunha superficie para que quede mellor estendida por todo o fondo do molde.
- Introducir no forno 10 minutos.
- Cando estaea frío mollámolo co almíbar
Do almíbar
- Poñemos nun cazo a quentar tódolos ingredientes durante 3 minutos.
- Remollamos a base de biscoito


Da mousse de chocolate
- Bater a nata e as claras
- Bater as xemas co azucre ata que branqueen
- Poñer a xelatina a remollar en auga fría durante 5 minutos.
- Derreter o chocolate no micro, con coidado de que non se queime, mirándoo e remexéndoo cada 20 segundos
- Quentar o leite no micro (non ten que ferver).
- Escorrer a xelatina da auga e incorporala ó leite quente, incorporalo ben e integralo co chocolate e coa mestura das xemas.
- Incorporar á mestura anterior a nata e as claras, cada un dunha vez ata que non estea integrado a primeira non incorporamos a segunda. Amodo e con movementos envolventes.
- Introducir no molde no que está a base de biscoito e meter na neveira até que estea lista a outra mousse.



Montaxe da torta
Esta é a primeira vez que monto a torta directamete nun prato, sempre o facía nun molde desmontable e logo a presentación era sempre co fondo do molde, cousa que non me convencía demasiado. Dábame un puco de medo por se saía por debaixo, pero non foi así e quedou estupenda. De todos xeitos para comprobar o que ía pasando fixen unha tartiña pequena usando un aro de emplatar, se de aí non saía nada pois da torta menos porque a torta ten base de biscoito.
1º ponse a base de biscoito no prato e remóllase co almíbar. A continuación colócase o aro desmontable e todo polo seu borde vanse arrimando as galletas, neste caso barquillos de chocolate, con coidado e ó final arrimándoos ben ós laterais e dándolle cara abaixo para que queden ben encaixados.
En canto temos feita a 1ª mousse (neste caso a de chocolate negro), deixámola que arrefríe un pouco e introducímola con coidado encima da base de biscoito. Roubeille 3 culleradas para a tortiña pequena. Metémolo na neveira e procedemos a lavar todos os utensilios porque nos fan falta para a seguinte capa de mousse. Esto é o malo que ten estas tortas, o proceso tan longo e, ou tes utensilios por triplicado, ou hai que lavar cada vez, o cal relentiza máis aínda o proceso e faise máis pesado.
O procedemento anterior repítese coas outras capas e listo.
Decoración
-Gardei un pouco da mousse de choco con leite e apliquei uns pegotes na superficie coa manga pasteleira. O resto e chocolate negro derretido, estirado nun papel de forno, neveira e logo partido en anaquiños.





47 comentarios:

  1. OHHHHH, si soy la primera quiero un cachito bien grande!!!!!!
    Primero felicitar a tu peque y a ti, que delicia nos has traído, me encanta esta tarta, y me pasa como a ti, con la cuajada no me gusta demasiado, está mucho más rica este tipo mousse. Me a gustado mucho como la has decorado.
    Ah, te contesté en mi blog aquellas preguntas sobre la masa madre y la receta de los bollitos, pero si tienes alguna duda o no me explico bien, te puedo enviar un mail donde me explique con más claridad. Ya me dirás.
    Besitos y felices fiestas.

    ResponderEliminar
  2. Quée ricaaa!!!!!E menudo aspecto tan bo ummmmmmmm!!
    Nena temos algo en común vamos! Teño esta tarta xa fai un tempo nun borrador jajaja, xa a poñerei. A mín pásame o mesmo que a outra xente, resulta que a 3 chocolates non me vai e fixen a miña versión que vamos a idea é a mesma cá túa aínda que non a receita, cando a poña a ver qué che parece ;)
    Felicidades a túa nai e nada de non facerlle nada, faltaría máis tendo unha filla así de cociñeira ;)
    Mil bicos!

    ResponderEliminar
  3. Ostrassssssssssss maja, qué cosa más rica!!!
    Me había fijado muchas veces en la 3 chocolates cuajada, pero no la había precisamente por eso, por la cuajada, no sabía si nos gustaría.
    Pero esta con mousse, mmmmmmmmm qué cosa más rica has preparado!!! Me encanta, además te ha quedado super bonita, no creo que me resista a hacerla!

    Besos.
    Y felicidades a tu mami!

    ResponderEliminar
  4. ohhh, me has dejado con la boca abierta con esta tarta... se ve de-li-cio-sa y muy trabajosa. Te felicito, te ha quedado divina!
    saludos,

    ResponderEliminar
  5. Preciosa, que presentación tan bonita, para que despois digas que non se che da ben. E do rica que ten que estar xa non digo nada, con biscoito e tanto cocholate.....

    Bicos

    ResponderEliminar
  6. María,... felicítote pola pedazo tarta que nos traes hoxe,... gústame a entrada de principio a fin!! nótase que lle puxeche moito amor e cariño,... creo que non a podrías mellorar, quedouche perfecta, sencilla y moi elegante!!!
    Que bonita a fotografía donde saídes as dúas, fíxome emocionar,... estoy un pouco sensible de máis,.... Noraboa unha vez mais, tes unhas más que son un tesouro!!!

    un biquiño e felicidades para a homenexeada

    ResponderEliminar
  7. Gracias chicas por vuestros comentarios. Tengo que decir que la preparación de esta tarta no paró en tres horas, y que el montaje de la entrada no quiero ni pensarlo, quité más de 150 fotos, elmininé muchísimas, luego retocarlas, yo creo que con todo no paró en 4 horas, así que la tartita no sé si odiarla o quererla mucho.
    Nytta, arriba el ánimo y ser sensible no es malo, yo también lo soy y mucho tus palabras me hicieron asomar una lagrimilla y todo. A mi esa foto me encanta, me parece de catálogo de madres e hijas, es de una ternura...
    Biquiños para todas de los gordos, eh?

    ResponderEliminar
  8. Buenísima!!! Gracias por tomarte tantas molestias para que luego a nosotras nos salga bien :D

    ResponderEliminar
  9. Que bonita Caldebarcos e que delicada se ve , é unha delicia de torta ,canto cariño e tenrura desprende .

    Un bico moi grande para a tua nai que está guapísima na foto , tes razón parecedes de catálogo XD , estades moi guapas e sobor de todo se vos vé moi compenetradas .

    Outro grande para ti , que menudo traballo nos presentas , como todo o que fas .

    Bicos guapa

    ResponderEliminar
  10. Esta tarta resulta deliciosa e elegantísima ó mesmo tempo.... na miña casa triunfa sempre....

    Saiuche deliciosa....

    Biquiños rula e feliz semana santa.

    Laura.

    ResponderEliminar
  11. Felicidades wapaaaaaa sabes que me gustan muxo tus entradas pero esta se lleva la palma , me he emocionado , la foto en la que estais las dos es preciosa ,seguro que a tu madre le ha encantado la entrada y la tarta.
    Siempre he exo al tres xocolates con cuajada ,pero despues de ver tu version no se me quita de la cabexa el hacerla asin.
    La receta y presentacion de 20 points wapa.
    Bicos mil y feli puente.

    ResponderEliminar
  12. Que pintaza ten dios mio!!! e a min o choco pirrame!!! teño que facela!! xa che contarei!!
    Biquiñoss

    ResponderEliminar
  13. me encanta la tarta 3 chocolates, me llevo tu receta más ligera, que creo que tiene que estar deliciosa ;)

    SAlu2, Paula
    http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net

    ResponderEliminar
  14. Ooooooooooooooooooooooooooooh sólo puedo decir una cosa, impresionante!!!! A mi la tarta tres chocolates no me gusta mucho por la cuajada pero esta que has preparado.... Ummmmmmmmmmmmmmmmmmm me la comía yo solita. De infarto te ha quedado y la decoración insuperable.
    Un besiño.

    ResponderEliminar
  15. tienes razón, para una madre siempre lo mejor.. aunque si conocieses a la mia no le harías nada..jajaaj no le gusta nada. bueno, nada que no haga ella..jajajja
    de todos modos , yo que también soy mami, con esta tarta me alegrabas la semana.. vaya pinta tan impresionante!!!!
    felicidades a la cumpleañera!
    besotes

    ResponderEliminar
  16. sencillamente maravillosa!!!! igual que la foto, que preciosidad!

    besitos, feliz semana santa

    ResponderEliminar
  17. -Mi madriña bendita, pero que bo ten estar isto!!!

    ResponderEliminar
  18. Non sei se aínda se pode decir isto, pero SUPERÁCHESTE!! Que pinta!!!

    ResponderEliminar
  19. y yo que te digo ahora?si me has dejado sin palabras...que pasada....menudas fotos,lo dicen todo,la verdad...jo,se ve deliciosa...

    ResponderEliminar
  20. Te ha quedado preciosa y con ese toque mousse, me encanta!!!
    Una delicia.
    Besis.
    ;-D

    ResponderEliminar
  21. Ya no llego a tiempo verdad para poder comerme un trocito, jo que buena pinta que tiene, un saludo.
    JUAN

    ResponderEliminar
  22. Un 10 para esa tarta, que pintaza que ten...copiarei a túa receita, a min a textura da callada tampouco me agrada demasiado...
    Biquiños as dúas.

    ResponderEliminar
  23. Deixáchesme sen palabras. Eu pensaba que este tipo de postres non se podían facer na casa. Cando o vin estiven a piques de darche unha visita pero cabiei de idea porque primeiro fai un frío insufrible na rúa e segundo seguro que xa non queda nada del.

    ResponderEliminar
  24. Jeje, Isa, fixeches ben non baixar porque non sei se queda ou non, leveino onte para Caldebarcos que era o cumple de miña nai. A que quedou bonitiña? Xa sabes que cando queira fágoche unha, non tes máis ca dicirmo, vou ter que facercha aínda que non ma pidas, calquera día sorpéndote. Hoxe non saín da casa e non sei se fai frío ou non. Tes que vie vivir aquí e cando che cheire baixas as escaleiras e xa está, porque supoño que es Isa C., non?
    Biquiños

    ResponderEliminar
  25. Tocaya felicita a tú madre aunque me haya atrasado unos días, la tartita te ha quedado fantástica y se vé deliciosa.
    por cierto menudo pan te ha quedado que miga.
    besitossss guapaa

    ResponderEliminar
  26. Madre mía que tarta tan estupenda. Si es que es todo un lujo, y de presencia un espectáculo.
    Porque estoy a régimen, que si no le pegaba un buen mordisco.
    Un besín.

    ResponderEliminar
  27. Qué presentación!!!! Te ha quedado chulísima y con las tres mousses.... qué pinta.
    Mándame un trocito para Barcelona!!!! JEJEJE
    Besos

    ResponderEliminar
  28. Encantame :)Queduche preciosa, non podo dicir nada mais...

    ResponderEliminar
  29. Hola Maria Jose ....una tarta preciosa y de musses de chocolates ...huuummmmmmmmmm ...me encantan menos mal que he llegado tarde y ya no queda sino recuperaba lo que he perdido de una senta..jejeje... un besito guapa y Feliz Semana Santa

    ResponderEliminar
  30. ¡Qué preciosa te quedó! Me encantan los barquillos alrededor, y las fotos tambien te han salido estupendas. Y muy bonita la foto con tu madre. Felicidades para las dos.
    Un besín

    ResponderEliminar
  31. Qué preciosidad de tarta, y encima en versión mousse, tiene una presentación buenííísssiiimmaaaa, no me quiero ni imaginar susabor, madre míííaaa.Un besazo

    ResponderEliminar
  32. ce gâteau est sublime, bravo pour cette magnifique réalisation
    bonne journée

    ResponderEliminar
  33. Noraboa!!! encántame o chocolate, a presentación é marabillosa, estiven a piques de coller un anaquiño da pantalla...! Nunca a fixen, pero haberá que poñerse... Biquiños.

    ResponderEliminar
  34. Que bonita la foto de las dos juntas, que cara de ternura tiene tu madre abrazandote.
    La tarta sublime, me gusta más esta tuya que la de cuajada.
    Ten por seguro que te copiare.

    Besitos.

    ResponderEliminar
  35. Jo, q pinta tiene!!!! Si la de tres chocolates esta rica, esta tiene q estar demueteeeee..!!! me la copio con tu permiso!!!!


    Cuando la haga, ya te contare q tal....Biquiños wapa!!!!

    ResponderEliminar
  36. Hola guapa, pero que divina te ha quedado, riquísima y una presentación de diez, te felicito besos.

    ResponderEliminar
  37. Una tarta muy espectacular y rica. Muchas felicidades a tu mamá y a ti por esa tarta.

    A mi también se me ocurrió en su día, abril de 2009 hacer una a los tres chocolates pero no quería que fuese la típica de cuajada, la prefiero de mousse, me gusta más su textura.
    Te pongo el enlace por si quieres ver mi versión.

    Tarta Loc@s por el chocolate


    Un besito.

    ResponderEliminar
  38. ¿De qué medida utilizaste el molde? Gracias

    ResponderEliminar
  39. Es un molde desmontable de los comunes, de los más usados. Tiene unos 25 cm de diámetro.

    ResponderEliminar
  40. Gracias por contestar. Es que el pasado fin de semana la hice en un molde de 22 y me sobró bastante mousse. Aún así, de sabor excepcional.

    ResponderEliminar
  41. fantásticas recetas y maravillosas fotos
    Noraboa

    ResponderEliminar
  42. Que ganas de experimentar. Estou desexando probala. Facía tempo que andaba na procura da receita.

    ResponderEliminar
  43. Oes, que boa pinta e que ganas de facela! Apúntoa xa! E por certo, parabéns pola túa páxina de cociña en galego. Síntome como na casa!

    ResponderEliminar
  44. Bueno eso e o peor de cumprir anos.. unha nai e unha filla.. que ves que o tempo pasa.. non importa o sacar canas, ou enrugarse..., a min o que me asusta e que o tempo pasa,para min, e para ela.. Que o celebredes moitas veces xuntas!!!
    Que tarta tan estupenda señor.. teño que deixar de ver o teu blog porque me dan ganas de mandar a dieta a un sitio.. uffff

    ResponderEliminar
  45. Ummm...que boa pinta ten esta tarde e a presentacion encantame!!! Eu teño unga identica neste momento na neveira so que non puden poñer a terceira capa, a de chiculate branco porque cando estaba integrando as claras (a nata xa estaba mezclada) cortouse toda a cremiña e na casa non dispoñia de mais nata nin mais chiculate branco polo tanto a terceira capa fareina maña, quedara ben non? Non pasara nada por ter as outras capas xa feitas desde hoxe...
    Outra cousiña, onde conseguiches os barquillos para a decoracion? Levo uns dias buscandos e non os dous atopado.
    Un saudo e noraboa polo blog, encantame todo o que levas publicado sobre todo as receitas doces.

    ResponderEliminar

Cóntame que che parece

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...