lunes, 21 de junio de 2010

BERENXENAS PARMESANAS

Esta receita saqueina dun libro de dieta. Así que temos o blogue a dieta. Imos ver, digamos que é de dieta porque non é moi calórica polos seus ingredientes. Pero é coma todo, se se come moito como resultado temos máis calorías e non sei ata que punto xa a podemos denominar de dieta. Aseguro que non se come un pouco, está moi boa. Por engadidura invita a mollar pan.
Agora ben, se comemos unha ración normaliña e non mollamos con pan, temos unha receita perfecta para adapatala a calquera dieta.
estas cantidades dan para dúas racións, se facemos prato único e catro se temos un segundo prato.


Ingredientes
1 berenxena tirando a pequena (320 g)
1 ceboleta
1 dente de allo
2 culleradas de aceite
1 culleradiña de sal
Media culleradiña de azucre
400 g de tomate triturado
4 culleradas de queixo parmesano rilado
Mozarella en lonchas (un pouco máis de 100 g)
2 culleradas de perexil picado
Orégano
Pementa



Realización
-Cortamos en rodaxas de 1 cm a berenxena, poñémoslle un pouco de sal e metémolas no micro uns 2-3 minutos. Eu poño nun prato as que caiban e logo repito a operación ata que remato.
- Ó mesmo tempo podemos ir facendo o sofrito con dúas culleradas de aceite a ceboleta e o allo ben picadiños (eu fágoo na picadora). Cando estean pochados engadimos o tomate e deixamos que se consuma un pouco, engadimos un chisco de sal e outro chisco de azucre. Neste caso foi tomate triturado de bote, pero tamén podería ser con tomate natural e facer unha salsa de tomate natural.


- Cando estea a salsa rematada engadímoslle o perexil, o parmesano (deixando un pouco para esparexer pola superficie), o orégano e a pementa (estas dúas especias a gusto, eu poño pouco porque non son moito de especias)


- Nun molde para forno (o meu é de 20 x 20) dispoñemos os ingredientes da seguinte maneira: Un pouco de salsa no fondo, por encima a berenxena, logo a mozarella, salsa, berenxena, mozarella..., rematando con salsa.
- Esparexemos por encima un pouco de parmesano e metemos no forno prequentado a 180º durante 15-20 min)




45 comentarios:

  1. Que rico!!! idea perfecta para comer hoxe...moi veraniega!si señor!!
    Biquiñoss!

    ResponderEliminar
  2. Me gusta lo saladito y viendo estas berenxenas.... qué apetito me entra.
    Un beso preciosa

    ResponderEliminar
  3. Me encantan las berenjenas y cocinadas así se ven riquísimas. Besos.

    ResponderEliminar
  4. Me encanta, que cosa mas rica, me hace gracia que digas lo de la dieta porque yo pienso igual, si haces un plato de dieta pero comes de mas, poca dieta estarás haciendo.
    Un bico

    ResponderEliminar
  5. Hola Maria Jose unas berenjenas muy ricas, me llevo la receta que esta cae seguro ...un besito guapa

    ResponderEliminar
  6. me gustan mucho las berenjenas, que bueno este plato, me lo apunto, que yo me voy a poner a dieta tambien, aun que al blog no!un besito

    ResponderEliminar
  7. hoxe toca un cachiño salgado. a min encántanme as berenxenas, de calquera maneira, pero xa se sabe que as cousas sinxelas triunfan. e esta receita é desas que se poden facer nun momentiño e sempre quedas ben. dende logo eu mollaba ben de pan!

    ResponderEliminar
  8. Dame o mesmo si e lixeito ou pesado, qué pintaaaaaaaaaa!!!
    Encántame a berenxena e non che digo o forno con queixo mmmmmmm
    Bravo!
    Bicos!

    ResponderEliminar
  9. Chica me gusta la receta que nos enseñas hoy pues las berejenas en uno de mis hortalizas favortas y encima de dieta ...me gusta la idea
    besos

    ResponderEliminar
  10. Mmmm las berenjenas así le encantan a mi madre, a mi lo cierto es que no me hacen mucha gracia, pero huelen que alimentan!!!

    Un besito.

    ResponderEliminar
  11. Me parece un plato exquisito ,ni en los mejores restaurantes.Perfectos!!!
    Besos guapa

    ResponderEliminar
  12. ay,ay,ay me encantan las berenjenas !!! esta receta me parece de las mejores además de sana no tiene muchas calorías (depende del queso,claro)
    Loli

    ResponderEliminar
  13. Me encantan las berenjenas y cocinadas de la forma que las presentas están jugosísimas y muy sabrosas.

    Aunque yo sigo un poco más para abajo y esa trenza de crema me lleva los ojos, uhhmmmmmmmm, esa receta no se me escapará.

    biquiños

    ResponderEliminar
  14. Que ricas. Eu téñoas feito recheas, probarei facelas así, teñen unha pintaza!!
    Bicos

    ResponderEliminar
  15. La verdad que se estupendo el platito. Lástima que yo no coma queso...jjjj...pero las berenjenas me encantan!! Eso sí, mi amorsote te limpia el plato en un periquete.
    ;-D
    Besotes guapa.

    ResponderEliminar
  16. Ummmmmmmmmmmmmm que cosa mas rica po dioooooos ,esta me la hago en na pa mi solita , a mi costy e hijo no les hacen muxa gracia las berenjenas asin que siempre suelo hacerla para mi sola.
    Una receta y presentacion de 10 points.
    Bicos mil pesiosaaaaaaa.

    ResponderEliminar
  17. Pues riquísimas!!! Yo las hago parecidas, pero en vez de queso, le pongo huevo batido (por mis problemas con la lactosa)y también están de vicio.

    ResponderEliminar
  18. Eu sempre as como recheas con xamón e bechamel, así que terei que probar así....

    ResponderEliminar
  19. Me encanta la berenjena, pero desde una vez que me tomé un empacho de ella, no la he vuelto a comer. Viendo esta tuya me ha vuelto a apetecer..
    un biquiño

    ResponderEliminar
  20. ¿seguro que esta receta es de dieta??? pues me pongo ahora mismo nena.. y eso que yo con las berenjenas me llevo fatal.... pero es que tiene una pinta!!
    besotes wapa

    ResponderEliminar
  21. Pero que cosa tan rica y además sencillita de hacer. Perfecta!!
    Un besiño.

    ResponderEliminar
  22. Delicioso!!! me las apunto!!! encima tan sencillo, lo tiene todo, y de dieta. Vaya adquisición más buena!! jajaja

    Besitos guapa!

    ResponderEliminar
  23. Que bueno debe estar eso....Caldebarcos, la ultima foto espectacular! besosssss

    ResponderEliminar
  24. Hoal Caldebarcos
    Que plato más rico has hecho! Aparte de eso es para dieta... una receta que viene de maravilla para nosotras, las que nes gusta mucho el pan.
    Un besito y hasta pronto.

    ResponderEliminar
  25. ,.. ainda que a dieta non vai conmigo(e teño q facela polo colesterol) tomo nota desde berenxena,.. encántame de calqueira maneira e así có queixo ummmmmm a ver quen se resiste ;-)


    un biquiño

    ResponderEliminar
  26. Esplendida receta, con poquita cantidad tenemos un rico plato bajo en calorías, ideal para mi ;-)

    Un beso

    ResponderEliminar
  27. Despois de ler o teu comentario, douche ánimos para que probes coa bica de Trives (a que leva masa de pan) porque de verdade está tan boa coma a outra, aínda que son bastante diferentes. Un consello, se podes faina con manteca de vaca, gaña moito en sabor, e ademais aí en Galicia é doado conseguila. E tamén outra cousa: eu despisteime un pouquiño co calor do forno e estaba moi quente cando metín a segunda bica por iso quedou máis oscura na superficie e máis seca por dentro do que quixera.

    Agardo que finalmente esteas decidida a facela e poder ver o teu resultado, porque sei que che quedará perfecta.

    Un bico rula!

    ResponderEliminar
  28. Pero qué buena receta! Me gustan una barbaridad las berenjenas y esta receta me viene de lujo!
    Gracias por compartirla.
    Besitos

    ResponderEliminar
  29. que buenisima pinta!! me cae la babilla uhmmmmmm!!! deliciosas

    ResponderEliminar
  30. Que receta más rica con lo que me gustan las berenjenas y si baja en grasas mejor, que buenaaaa vaya piontsa guapa
    besossss

    ResponderEliminar
  31. Hola Caldebarcos, yo las berenjenas no suelo comerlas mucho, alguna vez rebozadas, pero de esta manera se ven muy interesantes, un saludo.
    JUAN

    ResponderEliminar
  32. Qué buenas son las berenjenas, Mª José!!!! Me imagino el sabor tan bueno de esta receta.... Ummmmm. Besitos!

    ResponderEliminar
  33. Me encantan las berenjenas rellenas, y estas se ven deliciosas, besitos.

    ResponderEliminar
  34. Con lo que me gustan las berenjenas, esta receta caerá pronto... mi mamá hacía algo parecido cuando éramos más chicos, :)
    Es siempre para mí un placer contestarte las preguntas amiga.
    un abracito y feliz día!

    ResponderEliminar
  35. Hola MARYJOSE te copio la receta de berenjenas.
    Te deseo feliz varanito, descansa del cole.
    Algun dia nos conoceremos seguriñoooooooooo
    BICOS

    ResponderEliminar
  36. Que rico con el parmesano y la salsa de tomate!buenísimo :)
    besos

    ResponderEliminar
  37. Perfecta!!! Apúntoa para a dieta.

    Como cho agradezo....

    Biquiños mil.

    Lau.

    ResponderEliminar
  38. Para ser una aprendiz de reposteria lo haces muy bien. Te felicito.

    ResponderEliminar
  39. Que berenxenas tan boas! Eu sempre compro unha parmiggiana nunha tenda que a fan boa.

    Intentei facer as túas galletas de avea e podes ver como saíron no meu blog!

    Un bico forte!

    ResponderEliminar
  40. Que berenxenas tan boas! Eu sempre compro unha parmiggiana nunha tenda que a fan boa.

    Intentei facer as túas galletas de avea e podes ver como saíron no meu blog!
    Un bico forte!

    ResponderEliminar
  41. Que pinta más deliciosa tiene.
    Me han gustado mucho.
    Besitos.

    ResponderEliminar
  42. Mmmm, que boa pinta!! E coa famaza que fai xa a estas horas!! xD

    ResponderEliminar
  43. Me encantan las berenjenas, receta exquisita!
    Saludos

    ResponderEliminar
  44. esta receta lleva mi nombre, ya que me encanta la berenjena y estoy a régimen, juas

    Salu2, Paula
    http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net

    ResponderEliminar

Cóntame que che parece

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...