GALLETAS DE AVELLANA
Vaia lea acabo de ter coa palabra abelá, en galego con "b", en castelán con "v" e non sabía cal era cal, púxenos ao contrario. Hai unha chea de palabras que en galego se escriben con b e en castelán con v ou viceversa e ás veces ármome unha lea...
Ortografía a parte, imos cunhas deliciosas e lixeiras galletas, neste caso son de abelá, pero tamén as fixen con améndoa e teño en mente facelas con noz, así que poderiamos chamarlle galletas de froitos secos. Son esponxadas e moi fáciles de facer e mollan no leite de marabilla. Vinllas a María, de Una pincelada en la cocina e non dubidei en copiarllas, de feito creo que lle copiei todas as receitiñas de galletas que ten no seu blog. A María téñolle un agarimo especial, é desas persoas que comentan nos blogs, próximas, pero que non teñen blog e de súpeto un día aparece con blog, se é que xa apuntaba xeitos e demóstranos cada día que nos facía moita falta, a min polo menos, que xa lle copiei unhas cantas recetiñas, xa que nos ofrece unhas receitas fáciles e sobre todo moi sas, que é o que ando buscando ultimamente. Busco receitas sen manteigas, nin natas, sen demasiado azucre, pero ricas. Ás veces os pilotiños vermellos do noso organismo acéndense e dinnos que algo non funciona ben, está nas nosas mans intentar porlle remedio e cambiar os nosos hábitos alimenticios. Aínda que sempre direi que as cousiñas non teñen o mesmo sabor sen unha boa manteiga ou algo de nata. Pero estas mozas son malas, malas.
En castellano
Menudo lío acabo de tener con la palabra avellana, en gallego con "b", en castellano con "v" y no sabía cual era cual, los puse al contrario. Hay un montón de palabras que en gallego se escriben con b y en castellano con v o viceversa y a veces me armo un lío...
Ortografía a parte, vamos con unas deliciosas y ligeras galletas, en este caso son de avellana, pero también las hice con almendra y tengo en mente hacerlas con nuez, así que podríamos llamarle galletas de frutos secos. Son esponjositas y muy fáciles de hacer y mojan en la leche de maravilla. Se las vi a María, de Una pincelada en la cocina y no dudé en copiárselas, de hecho creo que le he copiado todas las recetas de galletas que tiene en su blog. A María le tengo un cariño especial, es de esas personas que comentan en los blogs, cercanas, pero que no tienen blog y de repente un día aparece con blog, si es que ya apuntaba maneras y nos demuestra cada día que nos hacía mucha falta, a mi por lo menos, que ya le he copiado unas cuantas recetitas. Ya que nos ofrece unas recetas fáciles y sobre todo muy sanas, que es lo que ando buscando ultimamente. Busco recetas sin mantequillas, ni natas, sin demasiado azúcar, pero ricas. A veces los pilotitos rojos de nuestro organismo se encienden y nos dicen que algo no funciona bien, está en nuestras manos intentar ponerle remedio y cambiar nuestros hábitos alimenticios. Aunque siempre diré que las cositas no tienen el mismo sabor sin una buena mantequilla o algo de nata. Pero estas chicas son malas, malas.
Ingredientes
2 ovos
100 g de azucre
¼ vaso (dos de nocilla) de aceite de oliva suave ou xirasol
120 g de fariña de pastelería
75 g de abelá tostada e moída (na picadora), ou outro froito seco, améndoa, noz.
½ sobre de fermento royal
Raiadura de laranxa ou limón (ou unhas pingas de esencia)
Para decorar:
Sésamo, cru, ou tostado
Améndoa fileteada
En castellano
Ingredientes
2 huevos
100 g de azúcar
¼ vaso (de los de nocilla) de aceite de oliva suave o girasol
120 g de harina de pastelería
75g de avellana tostada y molida (con la picadora). o otro fruto seco, almendras, nueces.
½ sobre de levadura royal
Ralladura de naranja o limón (o unas gotas de esencia)
Sal, una pizquita (no le pongo)
Para decorar:
Sésamo, crudo, o tostado
Almendra fileteada
Preparación
- Nun bol mesturamos ben, o azucre cos ovos, cunha batidora de varillas eléctrica.
- Logo, sen deixar de bater imos engadindo aos poucos o aceite, e despois a raiadura de limón ou laranxa.
- Noutro conco, mesturamos a fariña de pastelería co sal, e o fermento, a tamizamose ímoslla engadindo aos poucos á mestura anterior.
- Seguimos batendo e a continuación engadímoslle as abelás moídas, mesturamos ata que nos quede unha masa coma se fóra para un biscoito, pero un pouco máis espesa.
- Acendemos o forno a 180º. Nunha bandexa de forno con papel de fornear imos depositando montonciños sobre o papel, axudados dunha culler, e deixando unha separación entre eles (xa que medran)
- Botámoslle por encima o sésamo e a améndoa fileteada. E introducímolas no forno uns 15 ou 18 min.
- Cando as saquemos do forno despegámolas do papel con axuda dunha espátula e deixámolas arrefriar sobre unha grella.
Preparación:
- En un bol mezclamos bien, el azúcar con los huevos, con una batidora de varillas eléctrica.
- Luego, sin dejar de batir vamos añadiendo poco a poco el aceite, y después la ralladura de limón o naranja.
- En otro cuenco, mezclamos la harina de pastelería con la sal, y la levadura, la tamizamos y se la vamos añadiendo poco a poco a la mezcla anterior.
- Seguimos batiendo y a continuación le añadimos las avellanas molidas, mezclamos hasta que nos quede una masa como si fuera para un bizcocho, pero un poco más espesa.
- Encendemos el horno a 180º. En una bandeja de horno con papel de hornear vamos depositando montoncitos sobre el papel, ayudados de una cuchara, y dejando una separación entre ellos (ya que crecen)
- Le echamos por encima el sésamo y la almendra fileteada. Y las introducimos en el horno unos 15 o 18 min.
- Cuando las saquemos del horno las despegamos del papel con ayuda de una espátula y las dejamos enfriar sobre una rejilla.
Tienen un aspecto exquisito!! parecen tan delicadas como deliciosas!
ResponderEliminarbicos
Que boas, teñen unha pinta fabulosa. E ainda encima tomas cada fotiño nena, que valgame deus, ainda fas que den mais gañas de incarlle o dente.
ResponderEliminarbiquiños
wow, yo quiero uno de cada versión, es que no me privo, jajaja
ResponderEliminarSalu2, Paula
http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net
http://galletilandia.blogspot.com
que galletas tan ricas, menuda pinta¡¡¡¡¡¡¡
ResponderEliminarbesos guapaaaaaa
Qué mordisco tienen!!!
ResponderEliminarY las fotos maravillosas...
que boas, moi ricas, levome duas
ResponderEliminarQue ricas, parecen de pastelería.
ResponderEliminarBesos
Que boísimas galletas!!!! menudo saborazo teñen que ter!!! si que é verdade iso das B e das V no galego!!! é un lío total, sobre todo pra os pequenos, bueno, e pra os pais mais todavía jajaja!!! :)
ResponderEliminarQué buenas!! Solamente he hecho una vez galletas, pero creo que estas serán las segundas que prepare. Se ven esponjosas y seguro que están muy ricas. Un saludo!! =D
ResponderEliminarMaria Jose, lucen divinas las galletas! Me llevo la receta, gracias por compartirla.
ResponderEliminarQue boa pinta!!!! Ando na procura de novas receitas de galletas, así que apunto as de abelá... que lixeiras parecen!
ResponderEliminarUn bico!
hola:
ResponderEliminarhoy he vuelto a dar con tu blog, al verte otra vez en un blog amigo y claro, entré,no lo pude resistir y me voy encantada con tu receta, una delicia.
Espero no perderme nada de lo que escribas.
Besos
Con la b y la v entre galego y castellano pasa lo mismo con el catalán y castellano.
ResponderEliminarLas galletas se ven crujientes y ricas. Voy a ver el blog que recomiendas.
Besos.
Ummm, qué ricas!!! E se son esponxosas, cun recheo de marmelada teñen que estar boísimas.
ResponderEliminarUnha aperta
Me apunto y requeteapunto a esta receta, estache muy boa e ten unha pinta ....do ca...... bueno que me embaloooooo.
ResponderEliminarBiquiños guapiña
MªJose, unas galletas divinas, se ven deliciosas con esas fotos tan buenas que has puesto.
ResponderEliminarbesos
Non poden ser mais apetecibles, si que se ven tenras e coas améndoas fileteadas e o sésamo quedan preciosas, unha presentación moi bonita.
ResponderEliminarBicos
tienen una pinta fantástica, y si saben aunque sea la mitad de bien de lo que parecen, valdrá la pena probar a hacer galletas sin mantequilla! :)
ResponderEliminarsaludos
Muchas muchas gracias or tu visita y tu comentario! ;o)
ResponderEliminarEStoy super perezosa con el horno pero tengo proposito de enmienda;-)
ResponderEliminarBesicos sorianos
Hola María José, perdona que tardara un pouco en contestarche e que teño a un familiar ingresado na uci e non estou conectada, paso mais tempo no hospital que na casa. Encantoume a presentación e xa non dixamos como falaches de min. Quedaronche moi ben parecen xemelas as miñas. Graciñas de todo corazón por esas palabras que dixeches con tanto cariño.
ResponderEliminarUn biquiño muy grandeeeee.
xa me olvidaba!! xa vexo que conseguiches solucionar o do enlace alegrome moito. Biquiños
ResponderEliminarHola, gracias pola visita, eu vin tamén para o teu blog a coñecerte, e quédome x aqui a ver todas as cousas ricas que tes!!!
ResponderEliminarBicos
Uffff que buenas galletas, no conozco a María, pero ahora mismo la visito, si tiene recetas tan ricas, valdrá la pena hacerse seguidora.
ResponderEliminarA ti te quedaron fantásticas y con esas almendras por encima son preciosas!!!!!
Besitos
Vaya recetas más ricas y apetitosas se ven, un besote nena.
ResponderEliminarpero que rica esta receta!!!me llamo carmen. felicidades por el blog. os invito a visitar mi nuevo blog:
ResponderEliminardemisalero.blogspot.com
Bueno .. bueno... pero que volta estelar... como te botaba de menos.... mil bicos....
ResponderEliminarHola!! O outro día olvideime de decirche que esta receita e muy especial pra min xa que foi a primeira que publiquei no blog, non te podes imaxinar o contenta que me puxen cando vin que a publicaras, e con todos esos halagos que me didicaches non é pa menos. Graciñas de novo.
ResponderEliminarUnha aperta e un biquiño muy grande.
Hola preciosa,que cosa tan rica,me las llevaría toditaaaas.Me encantan las galletas mmmm
ResponderEliminarHe visto que vas a ir a tomar un café con Vane y Alba de Hellocakes,son encantadoras,y el obrador es chulísimo.Hice un curso con ellas y fue GENIAL!!!
Un besiño enorme