domingo, 15 de enero de 2012

HOJALDRES CON ALMÍBAR

Estes hojaldres molladiños, chorreantes, encántanme. Cando llos vin a Patt de Cociñando para Lola sabía que tarde ou cedo caerían. Tardei máis do que pensaba, pero é que na miña cabeza estaba facer tamén a masa follada (hojaldre), entón tiña que esperar a un día inspirado.
Patt chámalle rosquillas cristaleiro. Teñen ese nome porque hai unhas rosquillas que se fan en Gondomar, e o negocio que as fai ten ese nome. Digo negocio porque ten un hotel, restaurante e non sei se pastelería. Eu cominas e están moi boas. Nas miñas andanzas como substituta, tamén estiven en Gondomar e claro naqueles sitios nos que estás debes tomar o máis típico, non? Ademais hospedeime no seu hotel e cada venres cando me ía levaba uns cantos paquetitos das famosas rosquillas. Estas rosquillas ademais de molladas están rebozadas en azucre. Ademais, como o seu propio nome indica, son redondas.
Pero a mesma esencia téñena os hojaldres de Astorga que aparecen nos andeis dos super nas épocas do Nadal, que serían cadrados e sen rebozado de azucre. Os meus parécense máis a estes.
E dunha entrada sinxela fago unha gran entrada porque a pesar de que xa teño publicado o proceso da masa follada (hojaldre) vólvoo a pór aquí. Para no complicarse a vida cómpranse no super un par de pranchas de masa follada e é unha receita do máis sinxeliña.


En castellano
Estos hojaldres mojaditos, chorreantes, me encantan. Cuando se los vi a Patt de Cocinando para Lola sabía que tarde o temprano caerían. Tardé más de lo que pensaba, pero es que en mi cabeza estaba hacer también el hojaldre, entonces tenía que esperar a un día inspirado.
Patt le llama rosquillas cristaleiro. Tienen ese nombre porque hay unas rosquillas que se hacen en Gondomar, y el negocio que las hace tiene ese nombre. Digo negocio porque tiene un hotel, restaurante y no sé si pastelería. Yo las comí y están muy buenas. En mis andanzas como sustituta, también estuve en Gondomar y claro en aquellos sitios en los que estás debes tomar lo más típico, no? Además me hospedé en su hotel y cada viernes cuando me iba llevaba unos cuantos paquetitos de las famosas rosquillas. Estas rosquillas además de mojaditas están rebozadas en azúcar. Ademas, como su propio nombre indica, son redondas.
Pero la misma esencia la tienen los hojaldres de Astorga que aparecen en las estanterías de los super en las épocas Navideñas, que serían cuadrados y sin rebozado de azúcar. Los míos se parecen más a estos.
Y de una entrada sencilla hago una gran entrada porque a pesar de que ya tengo publicado el proceso de hojaldre lo vuelvo a poner aquí. Para no complicarse la vida se compran dos planchas de hojaldre en el super y es una receta de lo más sencilla.





MASA FOLLADA. HOJALDRE
Ingredientes
600 grs de fariña de repostería
300 ml de auga do tempo
1 cullerediña de sal
70 grs de manteiga derretida e fría
350 grs de manteiga fría, en bloque (usei president), para o hoxaldrado
En castellano
Ingredientes
600 gr de harina de repostería
300 ml de agua del tiempo
1 cucharadita de sal
70 grs de mantequilla fundida y fría
350 grs de mantequilla en bloque para hacer el hojaldrado (usé president)

Elaboración
Pór a fariña na mesa de traballo ou nun recipiente amplo. Facer un oco no centro. Meter no oco a auga, o sal e a manteiga fundida. Incorporar cara a dentro a fariña aos poucos ata formar unha bóla. Non traballar demasiado. A esta masa chámaselle plastón
É moi fácil só temos que unir os ingredientes, cando vexamos que forma masa xa está, non temos que matarnos a amasar.
En castellano
Elaboración
Poner la harina en la mesa de trabajo o en un recipiente amplio. Hacer un hueco en el centro. Meter en el hueco el agua, la sal y la mantequilla fundida. Incorporar hacia dentro la harina poco a poco hasta formar una bola. No trabajar demasiado. A esta masa se le llama plastón
Es muy fácil solo tenemos que unir los ingredientes, cuando veamos que forma masa ya está, no tenemos que matarnos a amasar.



1. Facémoslle unha cruz profunda co coitelo e metémola na neveira por espazo dunha hora ou máis (non hai présa, adáptase aos nosos horarios)
2. Enfariñamos a superficie de traballo. Estiramos cada unha das partes da cruz e así facemos unha cruz coa masa, deixando a parte central máis avultada, na que colocaremos a manteiga.
En castellano
1. Le hacemos una cruz profunda con el cuchillo y la metemos en la nevera por espacio de una hora o más (no hay prisa, se adapta a nuestros horarios)
2. Enharinamos la superficie de trabajo. Estiramos cada una de las partes de la cruz y así hacemos una cruz con la masa, dejando la parte central más abultada, en la que colocaremos la mantequilla.

3. Colocamos a manteiga na parte central avultada e procedemos a encerrala coa masa: 1º, lado dereito, 2º lado esquerdo,3º abaixo (máis próximo a nós) e 4º arriba. Resumindo: Dereita-esquerda-abaixo-arriba. Apertamos ben a masa e estiramos. O estiramento é primeiro con golpes de rodete e logo estirar de arriba cara abaixo, tamén nos podemos axudar de golpes, pero sempre de arriba cara abaixo.

En castellano
3. Colocamos la mantequilla en la parte central abultada y procedemos a encerrarla con la masa: 1º, lado derecho, 2º lado izquierdo, 3º abajo (más próximo a nosotros) y 4º arriba. Resumiendo: Derecha-izquierda-abajo-arriba. Apretamos bien la masa y estiramos. El estiramiento es primero con golpes de rodillo y luego estirar de arriba hacia abajo, también nos podemos ayudar de golpes, pero siempre de arriba hacia abajo.


4. Unha vez estirada procedemos a facer as dobreces: Dobramos o terzo superior sobre a masa e a continuación o terzo inferior encima do que xa está dobrado.
5. Viramos 90º cara á nosa dereita

En castellano
4. Una vez estirada procedemos a hacer las dobleces: Doblamos el tercio superior sobre la masa y a continuación el tercio inferior encima del que ya está doblado.
5. Giramos 90º hacia nuestra derecha




6. Estiramos de novo e procedemos como antes: Dobrar terzo superior- inferior-xiro 90º cara á dereita.
7. Envolvemos en filme e metemos na neveira como mínimo unha hora, pode ser máis (adáptase aos nosos horarios). Cando o sacamos da neveira colocar a masa coa abertura da doblez sempre cara á dereita. Sempre enfariñamos a superficie de traballo. Se saen burbullas estoupámolas cun alfinete e apertamos ben a masa.
8. Repetimos a operación descrita nas fotografías anteriores (os dous cadros) (estirar-dobrar-xiro-estirar-dobrar-neveira) dúas veces máis. En total son tres veces e seis voltas. Se vemos que se nos abranda a manteiga metemos na neveira entre cada volta.
9. Eu na quinta volta, é dicir, cando estiro a masa por 5ª vez, antes de facer o último dobrado, corto a masa en dúas e procedo por separado a facer o último dobrado. Logo, estiro a masa e fago o que necesite e así non teño tanta cantidade de masa xunta e é máis cómodo traballar con ela. O outro anaco pódese conxelar.
En castellano
6. Estiramos de nuevo y procedemos como antes: Doblar tercio superior- inferior-giro 90º  hacia la derecha.
7. Envolvemos en film y metemos en la nevera como mínimo una hora, puede ser más (se adapta a nuestros horarios). Cuando lo sacamos de la nevera colocar la masa con la abertura de la doblez siempre hacia la derecha. Siempre enharinamos la superficie de trabajo. Si salen burbujas de aire, las explotamos con un alfiler y apretamos bien la masa.
8. Repetimos la operación decrita en las fotografías anteriores (los dos cuadros) (estirar-doblar-giro-estirar-doblar-nevera) dos veces más. En total son tres veces y seis vueltas. Si vemos que se nos ablanda la mantequilla la metemos en la nevera entre cada vuelta.
9. Yo en la quinta vuelta, es decir, cuando estiro la masa por 5ª vez, antes de hacer el último doblado, corto la masa en dos y procedo por separado a  hacer el último doblado. Luego, estiro la masa y hago lo que necesite y así no tengo tanta cantidad de masa junta y es más cómodo trabajar con ella. El otro trozo se puede congelar.




OS HOJALDRES
Ingredientes:
- 2 pranchas de hojaldre (se non fixemos nós mesmos o hojaldre)
- Un pouco de manteiga derretida para pintar unha das pranchas
- 1 medida de mel
- 1 medida de azucre (non puxen unha medida pareceume demasiado)
- 1 medida de auga
-  Un pouco de azucre para rebozar (se queremos)
A medida que cada un use a que crea conveniente en función da cantidade de hojaldre que teña. Eu tiven que repetir, non me chegou o almíbar inicial. En principio usei un vasiño de cristal de yogurt (dos da lechera)

En castellano
Ingredientes:
-2 planchas de hojaldre (si no hemos hecho nosotros mismos el hojaldre)
-Un poco de mantequilla derretida para pintar una de las planchas
-1 medida de miel
-1 medida de azúcar (no puse una medida me pareció demasiado)
-1 medida de agua
- Un poco de azúcar para rebozar (si queremos)
La medida que cada uno use la que crea conveniente en función de la cantidad de hojaldre que tenga. Yo tuve que repetir, no me llegó el almíbar inicial. En principio usé un vasito de cristal de yogurt (de los de la lechera)



Elaboración
- Estiramos o hojaldre, que fixemos, deixándoo con case un cm de grosor. Eu fíxeno así, aínda que tamén se poderían facer dúas láminas e sobrepolas, non sei como quedaría mellor, así quedou bastante ben, aínda que se fosen dous probablemente quedasen máis altos
- Se non fixemos o hojaldre: desenrolamos as dúas láminas de hojaldre, a unha delas pintámola coa manteiga (penso que pintándoa cun pouco de auga ou leite tamén vale, ou sen nada, Patt non lle puxo nada e quedoulle ben) e pomos a outra encima.
- Facemos os pasteliños coa forma que queiramos, poden ser redondos ou cadrados. Eu empecei facéndoos redondos, pero como vin que estragaba moito hojaldre dedicín que serían cadadros. O buraco central fíxeno cun descorazonador de mazás.
- Levámolos a forno a 220º ata que estean dourados. En pouco tempo están listos.
- Mentres pomos nun cazo o mel, o azucre e a auga e témolo 10 minutos a lume lento ata que nos espese un pouco.
- Bañamos os pasteis no almíbar e ímolos colocando encima dun papel de forno ou papel filme. Eu mergulleinos para que quedasen ben empapados. E se o almíbar non é suficiente para mergullalos dáselles a volta e de lado e do outro lado, para que logo chorreen.
- Patt dinos que os pasteis deben arrefriar antes de bañalos. Eu fíxeno recén saídos do forno e co almibar recén feito, quente e quedáronme fenomenal.
- Para gardalos consérvanse perfectamente nunha lata. Eu cubrina con filme e entre cada capa de hojaldres para separalos tamén lles puxen filme, tal como se presentan os de Astorga.



En castellano
Elaboración
- Estiramos el hojaldre, que hemos hecho, dejándolo con casi un cm de grosor. Yo lo hice así, aunque también se podrían hacer dos planchas y sobreponerlas, no sé como quedaría mejor, así quedó bastante bien, aunque si fueran dos probablemente quedasen más altos
- Si no hemos hecho el hojaldre: desenrollamos las dos planchas de hojaldre, a una de ellas la pintamos con la mantequilla (pienso que pintándola con un poco de agua o leche también vale, o sin nada, Patt no le puso nada y le quedó bien) y ponemos la otra plancha encima. 
- Hacemos los pastelitos con la forma que queramos, pueden ser redondos o cuadrados. Yo empecé haciéndolos redondos, pero como vi que estropeaba mucho hojaldre dedicí que sería cuadadros. El agujero central lo hice con un descorazonador de manzanas.
- Los llevamos a horno a 220º hasta que estén dorados. En poco tiempo están listos.
- Mientras ponemos en un cazo la miel, el azúcar y el agua y lo tenemos 10 minutos a fuego lento hasta que nos espese un poco.
- Bañamos los pasteles en el almíbar y los vamos colocando encima de un papel de horno o papel film. Yo los sumergí para que quedaran bien empapados.Y si el almíbar no es suficiente para sumergirlos se les da la vuelta y de lado y del otro lado, para que luego chorreen.
- Patt nos dice que los pasteles deben enfriar antes de bañarlos. Yo lo hice recién salidos del horno y con el almibar recién hecho, bien calentito y me quedaron fenomenal.
- Para guardarlos se conservan perfectamente en una lata. Yo la cubrí con film y entre cada capa de hojaldres para separarlos también les puse film, tal cual los de Astorga, vamos.




50 comentarios:

  1. Eu fíxenas fai tempo que encántame esas rosquillas... pero non quedan igual... a min nin se me asemellaron, teñen un regustiño pero non son o mesmo, de todas formas son riquísimas, metíchesme ganas de preparalas outra vez :P
    Biquiños!

    ResponderEliminar
  2. Feliz año, María José!

    Menudos hojaldres tan perfectos que has hecho, me he quedado con la boca abierta, se ven espectaculares, te felicito, que ricossssssssss.

    Tengo que animarme a hacer el hojaldre, aún no lo he hecho nunca.

    un biquiño y feliz domingo

    ResponderEliminar
  3. impresionante la pinta q tienen....queda apuntada la receta!

    ResponderEliminar
  4. Me encantan estos hojaldres a mí también! Pero aun no me puse con el hojaldre, me da pereza. Y no me hace gracia hacerlas con el hojaldre industrial... a ver si me animo con esta explicación tuya , que se entiende muy bien. Besinos.

    ResponderEliminar
  5. Me los llevo para acompañar a mi solitario café con leche.

    Saludosssssss

    ResponderEliminar
  6. É unha explicación moi detallada fara facer a masa de hoxaldre. Quedáronche perfectos!
    Bicos

    ResponderEliminar
  7. Me parecen ideales ..son los hojaldritos que cada vez que voy a Valladolid a casa de mi tia ..me traigo 2 cajas ..JAJA no llegan a casa...ESUN VICIO BESOS MARIMI

    ResponderEliminar
  8. Ya se los ví y los he visto en varios blogs ahora los veo aquí y se me hace la boca agua, que delicia de pastitas, seguro que fueron todo un éxito, te han quedado divinasss.
    besoss tocaya
    feliz domingo

    ResponderEliminar
  9. Date por copiada, fixen a masa do hoxaldre fai tempo e gustóume a experiencia. Agora volvereí a facela según a túa receita e !! a zampar !! :)

    biquiños

    ResponderEliminar
  10. Que boa pinta teñen, seguro que están boísimos, pero eu fareinos co hoxaldre mercado, non teño esa arte túa para facer esa marabilla.
    un bico

    ResponderEliminar
  11. Tienen una pintaza increible, esta receta hay que guardarla en lugar visible, para probarla sin tardar!!!

    ResponderEliminar
  12. Que ricos teñen que estar :) Cando iamos as festas do veran sempre había uns ponstos con rosquillas e unhas eran redondiñas como as que mencionaches antes, ben borrachas e con azucre. Supoño que seran ben parecidas. Na miña casa o ultimo en voltar da festa traía as roscas pa casa. Bicos, e co teu permiso copio a receta.
    http://recetasde2.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  13. Un tutorial estupendo!
    Leyendo y viendo tu explicación no parece muy complicado hacer hojaldre, no lo hice nunca porque me parecía complicadísimo.
    Los hojaldritos están muy apetitosos.

    ResponderEliminar
  14. Eu, cando en Vigo celebramos ó Cristo da Victoria sempre, sempre, merco un paquetiño destes, pero agora que xa sei cómo é a receta, sintoo moito polos señores Cristaleiro pero connosco, acabóuselles o negocio jajaja.
    Quedaron moi lindos e apetitosos
    Biquiños

    ResponderEliminar
  15. Que ricos por favor... los tengo pendientes de hacer.. pero no encuentro el momento, sé que me van a gustar y me voy a poner como el quico...
    divinos!!!

    ResponderEliminar
  16. Estos hojaldres me chiflan! y se ven sencillos de preparar...así que me animaré.
    bicos

    ResponderEliminar
  17. Espectaculares estos pastelitos, el hojaldre casero no tiene comparación.
    Besos

    ResponderEliminar
  18. Cómo me gusta ésta entrada!! eu diría que superan con creces ás famosas rosquillas,.. as tuas vense tan molladiñas ummmmm ,... por certo o paso a paso do hoxaldre venme que nin pintado ;-) artistaaaaa

    blogger non me deixa publicar comentarios :-(

    bicoss

    Nytta
    Dulce algodón

    ResponderEliminar
  19. ¡Impresionantes! Te han salido perfectos y que jugositos se ven. Con cada entrada te superas.
    No sé si seré capaz de hacerlos (masa incluída) pero me la apunto para intentarlo cuando tenga un día inspirado. Me encantan. Los he comido varias veces de los comprados y son deliciosos. Puedo imaginarme los tuyos recién hechos... ¡Buf! Para delirar.
    Bicos.

    ResponderEliminar
  20. Me encantan estos hojaldres, te han quedado de lujo. Gracias por el paso a paso del hojaldre, siempre me resulta complicado lo de las vueltas.
    Un besín.

    ResponderEliminar
  21. Te han quedado de muerte,y caseritas al cien por cien toda una delicia. Un besazo
    cosicasdulces.blogspot.com

    ResponderEliminar
  22. Que ricos...y sencillos, tengo que volver a hacer hojaldre que ya no me queda nada!

    Besos :D

    ResponderEliminar
  23. MI sentido de la orientación es débil, y en el segundo giro a 90 me perdí, como un pulpo en un garaje , igual, pero me ha parecido maravilloso, me parece una masa super laboriosa y complicadísima, pero como le pierden a mi marido quizás un día que quiera pedirle algo, así que me los apunto

    ResponderEliminar
  24. Encántanme, , nos me gusta pringa-los dedos, pero cando se fala destes doces molladiños, case que non me importa...
    Quedo ca receita para cando teña o ánimo de poñerme de novo co follado.
    Un bico.

    ResponderEliminar
  25. Mamaiña querida que pintaaa!! é que traballiño ben feito, da gusto mirar pa eles xa me imaxino o seu sabor unha delicia pa o paladar. Unha receita impresionante!! nin punto de comparación cos comprados estos están moitisimo mellor,na miña casa solo durarían un par de minutos. Biquiños

    ResponderEliminar
  26. Que ganas de probalos pero a masa de hoxaldre e eu somos enimigas intimas, non hai forma, pero paseando polo teu blog sigo aliméntandome coa vista, que o que ten de bó é que non engordo

    ResponderEliminar
  27. Así que no seu momento estiveche en Gondomar eh?? Unha magoa que non nos coñeceramos daquela...... Si volves algún día avisa!!!!
    A min as rosquillas do Cristaleiro pareceme que xa non son o que eran.... pero imaxino que será cuestión de gustos.....
    Estes hojaldres teus asemellanseme máis os asturians..... que me pirran.... Receta copiada para intentalo!!!
    Biquiños guapa!!
    Lau.

    ResponderEliminar
  28. Estos dulces me encantan, te han quedado estupendos, un paso a paso muy bueno.
    besos

    ResponderEliminar
  29. Teño que animarme co hoxaldre, con ese paso a paso está moi ben explicadiño.

    Bicos.

    ResponderEliminar
  30. hola!

    Pues a ver si cambiando de explorador me deja, porque llevo una semana fatal en el tema blog! No sé ya cuantas veces intenté comentar pero no lo conseguí.
    Venga, yo creo que va a ser esta la buena!

    Los hojaldritos estos riquísimos! No sabía lo del hotel, mira tu lo que descubre una! Y eso que una vecina de Vigo estuvo trabajando allí una temporadita.

    Lo de hacer el hojaldre en casa sí que tiene mérito, eres mi ídola...yo lo hice la primera vez y de momento ninguna mas, aunque al ver tus fotos parece que me ha entrado el gusanillo, qué buena pinta tienen!
    Para el postre de nochebuena hice hojaldritos variados (comprado, claro), y estos fueron unos de los escogidos...mmm! Me encantan.
    Estos y los de cabello y manzana son mis favoritos. Como me pongo, señores.

    Cruzo los dedos y le doy a enviar... esta vez sí, porfaaaa!

    Un saludo!
    natalia

    ResponderEliminar
  31. Hola guapetona, aún no me atrevo a hacer hojaldre y no se si lo haré alguna vez, de momento, me apaño con el del Lidl, que no sale mal, aunque, como el casero, no estará.
    Hace muchos años, cuando era una cría y volvíamos de Lugo de pasar las vacaciones, recuerdo que mi padre siempre paraba en Astorga para comprar los hojaldres que, le encantan a mi madre, ahora no puede comerlos pero, antes, era un placer para ella
    Seguro que si los ve le gustarían mucho, y a mi también me gustan, son una maravilla
    Besiños

    ResponderEliminar
  32. Que maravilla de hojaldres, te han quedado de lujo. Soy de León y vamos como los de Astorga. Que recetas tan deliciosas tienes, me quedo en tu casa. Te invito a visitar la mía:http://chismesycacharros.blogspot.com/
    Besines

    ResponderEliminar
  33. Maeeeeeee del amor hermoso pesiosaa estos hojaldres son una tentacion y seguro que una vez empiezas una perdicion te han quedado de lujo ,amos yo los hice con el hojaldre comprado y son una tonteria al lado de estos tuyos ,me da muxa pereza ponerme con el hojaldre por el tiempo que necesita para su elaboracion pero este año en vacaciones me pondre sin falta a ello no tiene ni punto de comparacion con el comprado.
    Me llevo media docenica virtuales que no engodan y me alegran la vista jis..jis.
    Bicos mil y feli finde.

    ResponderEliminar
  34. ALELUIA!!!! Senón entrei vinte veces no teu blogue non entrei ningunha! Perdoa a ordinariedade: xa estaba ata a con.!
    Ti sabes o mal que senta ver estes hoxaldres tantas veces e non poder papalos?
    Teñen unha pinta... a este paso, creo que vou ir facendo tódalas receitas que eiquí tes, dasme no meu punto débil...
    Estupendos, un vicio!
    Bicos e boa semán.

    ResponderEliminar
  35. Tengo un regalo en mi blog para ti, espero que te guste.Un beso

    ResponderEliminar
  36. Una delicia de postre tradicional, que no me pienso perder, si quieres tortilla de cardo te invito a mi blog, un beso.
    http://unospicanyotrosno.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  37. vaya pinta!!! tienen que estar deliciosos

    ResponderEliminar
  38. ¡Hola María Jose! Menuda pinta tu hojaldre casero. Es un trabajo tremendo pero merece muchísimo la pena, ¿verdad? Los mielitos éstos tienen que estar impresionantes.

    ResponderEliminar
  39. Boas! viñen mirar porque o hojaldre, e así molladiño, é unha cousa que non podo resistir!!! e aínda por riba, vexo con sorpresa que preparas e explicas con todo o detalle como facer a masa follada!!! Mellor non se pode...

    ResponderEliminar
  40. Un diezzz. Impresionante . Me encantan las fotos y lo facil que lo haces. Yo quierrrro hacerlas. Pablo

    ResponderEliminar
  41. Hola. A fariña que usas, ¿de qué marca é?. Dis que é de repostería, pero esa é unha fariña floxa, e polo que din esa non é apropiada para facer hoxaldre. ¿Cantas proteínas ten?. Tamén me gustaría saber a marca da mantequilla. GRACIAS.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pois trátase de fariña floxa, da de repostería, unhas veces do eroski, outras do carrefour, outras gallo, o que teña na casa, vamos. Non sei se é axeitada ou non, a min vaime fenomenal. Estas teñen entre 9 e 10 gramos de proteína. Penso, polo que teño entendido, que a fariña con máis proteína é máis correosa e polo tanto máis difícil de estirar. Nunca probei coa de forza pois con esta dame bos resultados. Hay tantas teorías sobres as fariñas que si lle facemos caso toléannos. Eu penso que sei da bo resultado xa está, para que máis??? NOn si? ;)

      Eliminar
    2. A marca da manteiga tela nos ingredientes, uso sempre president

      Eliminar
  42. A mantequilla fundida claro.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. A da masa si, xa o pon nas explicacións e a de hojaldrar non, claro, como se ve nas fotos.

      Eliminar
  43. Vamos, que a manteiga derretida tamén e a mesma marca. Gracias por contestar. Xa vexo que o hoxaldre falo no mesmo día. Unha vez feitos estes hoxaldres, ¿quédanche brandillos?, a min gústame que sean brandos.

    ResponderEliminar
  44. Dis que o forno o 220 grados, ¿tanto para o hoxaldre comprado en láminas coma para o feito na casa? Paréceme moita calor do forno. ¿Non se queiman e quedan crudos por dentro? Non pos o tempo que os tes no forno.

    ResponderEliminar
  45. Si, si, a manteiga é a mesma, é máis é a manteiga que uso habitualmente para todo, é a que máis me gusta. Facer hojaldre non é algo ríxido en tempos, podes distribuilos como a ti che conveña, a min ás veces lévame dous días, fago a masa pola noite, pola mañá, se teño tempo póñolle a manteiga e logo o resto das dobleces fágoas cando teño tempo. Se hai presa en 4 horas pode estar listos, iso depende de ti, o que ten de bo é que a masa adáptase a ti. Aínda fixen a semana pasada e creo que estiven dous días con el a voltas.
    Quedan brandos e canto máis os enchoupes máis brandos, seguramente terás que facer más almíbar se os enchoupas ben. Quedan moi bos. Calquera cousa xa sabes.

    ResponderEliminar
  46. E o temperatura do forno ¿non será moi alta? ¿canto tempo están no forno? ¿fanse no mesmo tempo e temperatura o hoxaldre comprado que o feito na casa? Tamén me gustaría saber se quedan cruxientes. O hoxaldre cruxiente é difícil de facer. ¿saben igual feitos no mesmo día que feitos de un día para outro? Pensaba que o tempo de reposo do hoxaldre era importante.

    ResponderEliminar

Cóntame que che parece

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...