sábado, 7 de noviembre de 2009

ESPIRAIS E EMPANADILLAS DE XAMÓN E QUEIXO

Tiña no conxelador un par de placas de hoxaldre, desas que veñen dúas xuntas dobradas nunha caixa. Levaban alí máis dun ano, xa me saudaban cando ía o conxelador, confesáronme que estaban fartas de estar alí encerradas que querían descubrir novos horizontes. Parece ser que non se sentían útiles e querían ampliar a súa formación. Por facerlles un favor, porque caducaban nun mes e porque tiña ganas de algo que me soubera ben, tocoulles por fin.
Quero aclarar tamén que eu sempre lle chamo a esta masa hoxaldre, xa sei que non é correcta esa denominación, máis ben é un castelanismo galeguizado, a forma correcta de chamarlle sería masa follada, pero sinceramente non me gusta moito, ademais non a asocio, polo que seguirei chamándolle hoxaldre aínda que estea mal.
É unha receita moi sinxela, que non implica ningunha dificultade e resulta moi saborosa e vistosa.


Ingredientes
500 grs de hoxaldre (unha caixa de hoxaldre conxelado con dúas láminas)
Queixo de sandwichs (tipo de tranchetes), que funda ben
Xamón cocido ou pavo
1 ovo batido para pintar por encima

Realización
Das espirais: Cubrimos a prancha de hoxaldre co queixo e o xamón. Enrolamos como se fose un brazo de xitano. Cortamos en porcións de uns dous dedos de ancho e colocámolos encima da placa de forno cuberta con papel de fornear.
Para as empanadillas: partimos a masa en triángulos, neste caso como era dúas empanadillas cortei catro triángulos. Cubrimos un dos triángulos co xamón e co queixo e tapamos co outro triángulo. Selamos ben os bordos e practicámoslle uns cortes na superficie para que non inche demasiado.
Pintamos todo con ovo batido antes de introducilo no forno prequentado a 180º. Cando pasen 30 minutos sacámolos. O do tempo vai en función do forno. Está listo cando vexamos que a masa colleu color.




24 comentarios:

  1. Chachiiiiiiiii soy la prime asinqueeeee me voy a pone moraaaaa comiendo jis..jis.
    Se ven espectaculares wapi y seguro estan de muete lenta yo tambien hice las espirales y son ideales para picoteaaaa.
    Bicos mil y feli finde wapisimaaaaaa.

    ResponderEliminar
  2. Bueno, si Nenalinda dejó algo del hojaldre, me lo pidooooo!!! Creo que tus hojaldres eran primos del que tengo yo en mi congelador. Tambien lleva un lote de tiempo allí esperando.
    un biquiño

    ResponderEliminar
  3. jajjaj a mi lo de "follada" tampoco me suena demasiado bien para una comida..jajaj y después de este comentario tan vulgar...jajaja me los llevo todos!! qué pinta madre mia.. ainss que se me hace la boca agua.. qué fotos!!
    besotes

    ResponderEliminar
  4. Que rico, que rico! Además con este tiempo apetecen cosas calentitas y ricas como estas...mmmm!Parece que ya las saboreo!
    Un beso!

    ResponderEliminar
  5. ..Chámalle como queiras... pero teñen unha pinta que pa´que ;-).... connfeso que a min non me saen tan dereitiñas, gústame éste tipo de entradas tanto para un aperitivo, merenda, cea...

    bo fin de semán, un bico doce

    ResponderEliminar
  6. Que boa idea. Tereina en conta, un aperitivo que lle pode gustar a todo o mundo e que non leva moito tempo, nin é difícil.
    Un saudo

    ResponderEliminar
  7. Nena,colle, colle os que queiras que se se acaban fanse máis.

    Jaja,Pilar, pois si ó mellor son primos dos teus. hai que darlle saída que se senten frustrados no conxelador. Podes coller os que queiras que a nenalinda foi moi comedida.

    Patt,pásame coma a ti sóame un tanto vulgar. Pero fixen a aclaración porque ás veces atópome con algún pedante listillo que no canto de mirar as receitas dime que teño castelanismos, xa o sei, pero non me gusta ser tan purista porque algunhas palabras, e que me perdoen os lingüistas soan "como el culo", ou non as usa ninguén nin esforzándose. Grazas polo das fotos,paso uns traballiños con elas...

    Natalia, quentiñas estaban moi boas,pero frías tamén están ben ricas.

    Nytta,como que non che saen tan dereitiñas? A ti sáeche todo de escaparate.

    Anónimo,e ti quen ves sendo? Se non as fixeches nunca fainas que desde logo son para ter de fondo de recetario, sacan a calquera dun apuro e quedas divinamente porque bonitiñas e saborosas son un rato.

    Bicos dos gordos,por estar aí

    ResponderEliminar
  8. me encanta el hojaldre y asi,mas todavia.muy ricas

    ResponderEliminar
  9. Acabasme de recordar que fai tempo que non preparo espirais de hoxaldre recheas, tamen teño unha caixa no conxelador que debe ser parente da túa...

    Biquiños.

    ResponderEliminar
  10. Que espirais tan ricas, encantame o hoxaldre, está boísimo con calquera cousa e así enroscadiñas quedan ben bonitas.

    Bicos

    ResponderEliminar
  11. Una aquí sin cenar y viendo estas delicias. Si pudiera no dejaba ni una.
    Besos

    ResponderEliminar
  12. esas fotos tiene un aspecto buenísimo. A mí no me quedan nunca bien, porque se me separa el queso de la masa, dejando un hueco... será por el tipo de queso que uso. La próxima vez usaré como el tuyo , tipo tranchete...
    un saludo

    ResponderEliminar
  13. Ummmm, me encanta! ese hojaldre con el queso derretidito... Vamos a tener que turnarnos, un día vienes a mi casa a comer..., y al siguiente voy yo! Un besito, guapa!

    ResponderEliminar
  14. Me las comería todas. Tienen una pinta que resulta demasiado tentadora para mi debilidad.

    Un abrazo

    ResponderEliminar
  15. Eu chámolle tamén hoxaldre.... tampoco me di nada masa follada.... pero aquí o galego cada un fala o seu... é o divertido.

    Mandasme dous ou tres para media mañá???

    Bicos enormes!!!

    Laura.

    ResponderEliminar
  16. muy ricas...si señora....buenisimas y te han quedado de lujo,,,,y como mis compis seguro se las han comido todas,,,,, cuando vuelvas hacer me avisas.....besos guapa

    ResponderEliminar
  17. Eu tamén as fixen!!!!!!, Non me quedaron tan chulas pero ricas si que estaban!. Bueno fixen as espirais, a idea das empanadillas queda anotada inmediatamente.
    Bicos!

    ResponderEliminar
  18. Que buena pinta tienen!!!!!
    Una preguntita tonta, ¿Que es mentón?


    Bssss

    ResponderEliminar
  19. Ya veo que no queda nada jajá delicioso menos mal que no te caducó porque el resultado es espectacular.
    un besín

    ResponderEliminar
  20. Celes, desde luego lo de los traductores es mucho. Cuando me hiciste la pregunta no sabía a que te referías porque yo no puse "mentón" por ninguna parte. Se me ocurrión darle al trductor para ver que pasaba y veo lo de "espirales de jamón y mentón", primero me dio la risa, pero luego me cabreé. Te explico en Galicia al mentón (de la cara) se le llama "queixo", al igual que el "queso", en lugar de traducirlo por queso lo tradujo por mentón.La misma palabra se utiliza para denominar las dos cosas, el mentón y el queso(es una palabra polisémica).
    Espero haberlo explicado
    Bicos

    ResponderEliminar
  21. juassss que bueno lo de masa follada, creo que no lo había oido nunca, jajajajajaja y, yo, le llamo hojaldre también a las placas que compramos congeladas, ahora me entero de que no es hojaldre propiamente dicho, bueno, da igual, lo seguiré llamando hojaldre, jejejeje, así me entero mejor, dicho ésto ¡¡me encanta el hojaldre o masa follada!! jajaja de todas maneras, ya es una lata lo de que tengas que aclarar éstas cosas porque, alguien te diga algo, algún "listillo" como dices tú, en fin que, allá ell@s, tú dilo como quieras que lo dices muy bien
    Moitos biquiños e lévome unhas poucas pra cear, aissssss, dame medo falar en galego por si meto a pata, jajajajajjajaa, seguro que ya la he metido hasta el fondo, bueno, pues que me perdone quién vea que está mal escrito, reconozco que se me ha olvidado mucho, muchísimo

    ResponderEliminar
  22. JAJAJA. Ana me has arrancado una sonrisa,eres la bomba, lo de masa follada es solo en gallego y creo que en portugués, pero en español sigue siendo hojaldre, a ver si lo vas a ir diciendo por aí y te toman por loca (ya sabes, lo de follada, no suena mu bien,jejeje). Hojaldre viene de hoja porque es una masa con hojas, pero en gallego "hojas" es "follas",por tanto "masa de follas" o masa follada. Ya ves cosas de los idiomas.
    Ah! Y el gallego perfecto,chica,tu no te preocupes que lo haces mu bien.
    Un besito presiosa

    ResponderEliminar
  23. Me encanta la receta. Además, yo también soy de las de tener la masa de hojaldre medio año controlando lo que entra y sale del congelador (He aquí una estupenda solución para que las pobres placas de hojaldre reduzcan su encierro en "prisión")
    Muchos besos.

    ResponderEliminar
  24. jolin, como me gusta!!! yo que soy la viciosa de el jamon y queso ummmm!!! mañana mismo las hago, ah ! se me olvidaba muchisimas gracias por tu bienvenida

    ResponderEliminar

Cóntame que che parece

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...