miércoles, 23 de agosto de 2017

A TORTA DE CHOCOLATE


LA TARTA DE CHOCOLATE

Pois si, podemos dicir que se trata de A TORTA DE CHOCOLATE, así con maiúsculas, en negriña e subliñado. Debo dicir que non son moi fan das tortas de chocolate, iso faina aínda mellor, porque encantoume. A pesar de non ser fan das tortas de chocolate, si tiña a teima de facer unha torta chocolatosa a tope. O detonante desta foi atopar no super  unhas grosellas e dicirme " que bonitas quedarían decorando unha torta de chocolate". Empecei na procura dunha torta, tomei nota, mirei varias, fixen apuntes e finalmente elaborei a miña receita, a partir de outras. E acertei de cheo porque aos que morren polas tortas de chocolate encantaralles e aos que non nos entusiasman tamén.

En castellano
Pues sí, podemos decir que se trata de LA TARTA DE CHOCOLATE, así con mayúsculas, en negrita y subrayado. Debo decir que no soy muy fan de las tartas de chocolate, eso la hace todavía mejor, porque me encantó. A pesar de no ser fan de las tartas de chocolate, si tenía el capricho de hacer una tarta chocolatosa a tope. E detonante de esta fue encontrar en el super unas grosellas y decirme " que bonitas quedarían decorando una tarta de chocolate". Empecé a buscar la tarta ideal, tomé nota, miré varias, hice apuntes y finalmente elaboré mi receta, a partir de otras. Y acerté de pleno porque a los que mueren por las tarta de chocolate les encantará y a los que no le entusiasman también.





INGREDIENTES (para molde de 18 cm)
Biscoito
2 ovos
280 g de azucre
120 g de aceite (xirasol ou oliva suave)
240 ml de buttermilk
1 culleradiña de concentrado de vainilla
220 g de fariña
60 g de cacao
culleradiña de royal e de bicarbonato
120 g de auga morna, ou café. Eu púxenlle café soluble.
Cobertura e recheo
200 ml de nata
250 g de chocolate para postres
70 g de manteiga
Marmelada de framboesa, de kiwi, de laranxa... (é opcional, aínda que lle da un toque moi bo)

En castellano
Ingredientes (para molde de 18 cm)
Bizcocho
2 huevos
280 g de azúcar
120 g de aceite (de girasol u oliva suave)
240 ml de buttermilk
1 cucharadita de concentrado de vainilla
220 g de harina
60 g de cacao
Cucharadita de royal y de bicarbonato
120 g de agua templada, o café (en este caso le puse al agua una cucharadita de café soluble)
Cobertura y relleno
200 ml de nata
250 g chocolate de cobertura
70 g de mantequilla
Mermelada de frambuesa, de kiwi, de naranja... ( es opcional, aunque le dará un toque muy bueno)



ELABORACIÓN
Primeiro explicar que é iso da Buttermilk. Pois non sei se se pode atopar nos supermercados, eu nunca a vin. Pero pódese facer na casa de dúas formas:
Método 1: engadirlle a 240 ml de leite enteira unha culleradiña de limón ou de vinagre e deixar repousar. O leite cortarase e xa temos a buttermilk.
Método 2: Bater 500 ml de nata, bater sen piedade ata que vexamos que se separa en líquido e sólido. O líquido é a buttermilk e o sólido é manteiga. Escorrémolo cun pano de algodón e xa temos as dúas substancias marabillosas. A manteiga é cremosa e fantástica.
A min persoalmente gústame máis o método 2, aínda que o 1 para unhas prisas tamén nos vale.


En castellano
ELABORACIÓN
Primero explicar que es eso de la buttermilk. Pues no sé si se puede encontrar en los supermercados, yo no la vi nunca. Pero se puede hacer en casa de dos formas:
Método 1: agregarle a 240 ml de leche entera, una cucharadita de limón o de vinagre y dejar reposar. La leche se cortará y ya tenemos la buttermilk.
Método 2: batir 500 ml de nata, batir sin piedad hasta que veamos que se separa en líquido y sólido. El líquido es la buttermilk y el sólido es mantequilla. Lo escurrimos con un  paño de algodón y ya tenemos las dos sustancias maravillosas. La mantequilla es cremosa y fantástica.
A mi personalmente me gusta más el método 2, aunque el 1 para unas prisas también nos vale.





Biscoito
- Bater os ovos co azucre ata que queden cremosos.
- Incorporar pouco a pouco o aceite e seguir batendo. A continuación facemos o mesmo coa buttermilk e a vainilla.
- Por outra banda temos a fariña, o royal, o bicarbonato e o cacao. Mesturámolo co anterior ata que estea perfectamente incorporado.
- Por último engadimos a auga morna ou café. Se poñemos café prometo que non se nota nada, din que se intensifica máis o sabor do chocolate. 
- Metemos a masa nun molde de 18 cm cuberto con papel de forno ou enmanteigado e enfariñado.
- Introducimos no forno xa quente a 200º durante 20 min, baixar a 180º con ventilador media hr máis (aclarar que esto vai ben no meu forno, cada un debe saber como vai mellor o seu forno cos biscoitos).
- Deixamos enfriar e cortamos en dous. Se se foma copete e queremos que a torta quede lisa, igualámolo cortándolle o copete.
Recheo e cobertura
- Quentamos os 200 ml de nata, engadimos o chocolate e a manteiga e mesturamos ata que o chocolate e a manteiga se derretan.
- Deixámolo repousar ata que enfríe. Podemos metelo unha hr na neveira para que colla máis consistencia.
Montaxe da torta
- Untamos unha das metades do biscoito coa crema de chocolate. cubrimos coa outra. Para que quede máis bonita a torta poñemos na parte superior a base do biscoito porque está máis lisa e coa forma máis perfecta. Antes de poñerlle o chocolate podemos untar con un pouco de marmelada, dalle un toque moi bo, unha marmelada un pouco áceda, de frambuesa, de kiwi ou de laranxa, son perfectas.
- Untamos toda toda a superficie da torta coa crema de chocolate, sen usala toda. Metemos na neveira e deixamos que endureza. 
Por último, untamos co resto da crema de chocolate e dámoslle a forma que máis nos guste, neste caso, como eu lle chamo, un pouco "despeiteado".
- O chocolate traballase mellor con el se está un pouco na neveira, sen chegar a estar moi duro.
- Podemos decorar co que máis nos guste, neste caso, con froitos vermellos. Creo que as froitas lle quedan moi ben, dependendo da temporada unhas ou outras, o frescor das froitas combina perfectamente co chocolate.




En castellano


Biscoito

- Batir los huevos con el azúcar hasta que queden cremosos.
- Incorporar poco a poco el aceite y seguir batiendo. A continuación hacemos lo mismo con la buttermilk y la vainilla.
- Por otra parte tenemos la harina, el royal, el bicarbonato y el cacao. Lo mezclamos con lo anterior hasta que esté perfectamente incorporado.
- Por último añadimos el agua tibia o café. Si ponemos café prometo que no se nota nada, dicen que se intensifica más el sabor del chocolate. 
- Metemos la masa en un molde de 18 cm cubierto con papel de horno o enmantequillado y enharinado.
- Introducimos en el horno ya caliente a 200º durante 20 min, bajar la 180º con ventilador media hr más (aclarar que esto va bien en mi horno, cada uno debe saber cómo va mejor su horno con los bizcochos).
- Dejamos enfriar y cortamos en dos. Si se foma copete y queremos que la tarta quede lisa, lo igualamos cortándole el copete. Esta orate será la base de la tarta.
Relleno y cobertura
- Calentamos los 200 ml de nata, añadimos el chocolate y la mantequilla y mezclamos hasta que el chocolate y la mantequilla se derritan.
- Lo dejamos reposar hasta que enfríe. Podemos meterlo una hr en la nevera para que coja más consistencia.
Montaje de la tarta
- Untamos una de las mitades del bizcocho con la crema de chocolate, cubrimos con la otra. Para que quede más bonita la tarta ponemos en la parte superior la base del bizcocho porque está más lisa y con la forma más perfecta. Antes de ponerle el chocolate podemos untar con uno poco de mermelada, le da un toque muy bueno, una mermelada uno poco ácida, de frambuesa, de kiwi o de naranja, son perfectas.
- Untamos toda toda la superficie de la tarta con la crema de chocolate, sin usarla toda. Metemos en la nevera y dejamos que endurezca. 
Por último, untamos con el resto de la crema de chocolate y le damos la forma que más nos guste, en este caso, como yo le llamo, un poco "despeinado".
- Se trabaja mejor con el chocolate si está un poco en la nevera, sin llegar a estar muy duro.
- Podemos decorar con lo que más nos guste, en este caso, con frutos rojos. Creo que las frutas le quedan muy bien, dependiendo de la temporada unas u otras, el frescor de las frutas combina perfectamente con el chocolate.


2 comentarios:

  1. Uummmmmmmmmmmmm como me tientas con esta tarta con lo lamboreteira que soy se ve divinisimaaaaaaaa y seguro que esta de rexupete.
    Bicos mil wapa.

    ResponderEliminar
  2. Madre miaaaa... si esta diciendo comemeee y si te la coje mi pequeñajo no te deja ni una miguita, bss

    ResponderEliminar

Cóntame que che parece

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...