Esta entrada non estaba planificada, as miñas intencións eran outras, tocáballe a unha receita doce e espectacular que quedará para a semana que vén.
É desas cousas que pasan, que te metes na cociña e fas algo que tes en mente e que non sabes como quedará e resulta que queda fantástico, é sinxelo, san, rápido. Nunha palabra, ideal. Entón hai que publicalo no blogue porque se cadra lle dás unha boa idea a alguén. A min con que lle sirva a unha soa persoa xa me chega.
Imos alá que é moi sinxelo
En castellano
Esta entrada no estaba planificada, mis intenciones eran otras, le tocaba a una recetita dulce y espectacular que quedará para la semana que viene.
Es de esas cosas que pasan, que te metes en la cocina y haces algo que tienes en mente y que no sabes como quedará y resulta que queda fantástico, es sencillo, sano, rápido. En una palabra, ideal. Entonces hay que publicarlo en el blog porque a lo mejor le das una buena idea a alguien. A mi con que le valga a una sola persona ya me llega.
Vamos allá que es muy sencillo.
1 cabaciño mediano
Dúas cenorias
2 dentes de allo
Un puñado de gambas
Aceite de oliva
Sal, pementa e glasé de vinagre de frambuesa (opcional)
En castellano
Ingredientes
1 calabacín mediano
Dos zanahorias
2 dientes de ajo
Un puñado de gambas
Aceite de oliva
Sal, pimienta y glasé de vinagre de frambuesa (opcional)
- Lavamos ben o cabaciño cortámoslle os extremos e abrímolo lonxitudinalmente. Cunha culler quitamos a parte central onde están as pebidas, é dicir, eliminamos as pebidas.
- Cunha mandolina ou cun pelador (este foi o meu caso), facemos tiras finitas do cabaciño.
- Procedemos do mesmo xeito coas cenorias, antes xa lle raspáramos a pel exterior.
- Cubrimos o fondo dunha tixola con aceite, e douramos nel un dente de allo cortado moi finiño.
- En canto o allo estea dourado introducimos o cabaciño e a cenoria, salpimentamos e deixamos que se vaia facendo. Irán soltando auga, cando ese auga se consuma, as verduras estarán listas. O punto de cocción depende dos nosos gustos, podemos deixalo menos feito e a verdura estará cruxente.
- Mentres a verdura se vai facendo, cocemos en auga cun pouco de sal, as gambas (previamente desconxeladas) por uns minutos. escorrémolas e pasámolas noutra tixola que cubrimos cun pouco de aceite e no que douramos outro dente de ajo cortado moi finiño.
- Cando vexamos que as gambas se douraron un poquiño, pasámolas á tixola onde temos as verduras, que xa estarán listas.
- Mesturamos todo dándolle unhas voltas e si queremos podemos engadir media culleradiña ( ou unha enteira, depende de gustos), de glassé de vinagre de frambuesa. Isto non é imprescindible, pero dálle un regusto doce, que non enmascara o resto dos sabores, e, para o meu gusto, quédalle moi ben.
En castellano
Realización
- Lavamos bien el calabacín le cortamos los extremos y lo abrimos longitudinalmente. Con una cuchara quitamos la parte central donde están las pepitas, es decir, eliminamos las pepitas.
- Con una mandolina o con un pelador (este ha sido mi caso), hacemos tiras finitas del calabacín.
- Procedemos de la misma manera con las zanahorias, pero antes le raspamos la piel exterior.
- Cubrimos el fondo de una sartén con aceite, y doramos en él un diente de ajo cortado muy finito.
- En cuanto el ajo esté dorado introducimos el calabacín y la zanahoria, salpimentamos y dejamos que se vaya haciendo. Irán soltando agua, cuando ese agua se consuma, las verduras estarán listas. El punto de cocción depende de nuestros gustos, podemos dejarlo menos hecho y la verdura estará crujiente.
- Mientras la verdura se va haciendo, cocemos en agua con un poco de sal, las gambas (previamente descongeladas) por unos minutos. Las escurrimos y las pasamos en otra sartén que hemos cubierto con un poco de aceite y en el que hemos dorado otro diente de ajo cortado muy finito.
- Cuando veamos que las gambas se han dorado un poquito, las pasamos a la sartén donde tenemos las verduras, que ya estarán listas.
- Mezclamos todo dándole unas vueltas y si queremos podemos añadir media cucharadita ( o una entera, depende de gustos), de glasé de vinagre de frambuesa. Esto no es imprescindible, pero le da un toque dulce, que no enmascara el resto de los sabores, y, para mi gusto le queda muy bien.